Výsledky
17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Metodika hodnocení

Základní principy hodnocení

  1. Zpětná vazba pro každý projekt
  2. Konstruktivní kritika pomáhající pochopit
    silné stránky a slabiny
  3. Orientace na aspekty s vlivem na byznys výsledky
  4. Kolektivní diskuse odborníků z různých oborů

Základní způsob bodování

V rámci hodnocení se pracujeme s následující hodnotící stupnicí. Adekvátně tomu je uzpůsobena i zpětná vazba:

  • Skvěle a inspirativně řešeno
  • Bez velkých chyb a nedostatků
  • Prostor pro zlepšení
  • Kritické problémy


Detailní metodika WebTop100 »

Odborná porota

Vedení odborné poroty

Luboš Plotěný

Luboš Plotěný

Předseda poroty


V porotě obsazujeme pouze ty největší odborníky na danou oblast, kteří vidí byznys přesah a jsou schopni konstruktivní zpětné vazby.




Odborní garanti

Jan Suda

Jan Suda

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení


Udělat online kampaň neznamená mít nápad. Znamená to mít skvělý nápad co funguje, umět ho prodat, pak ho převést do reality, sednout si k jeho řízení, vymáčknout z něj maximum a vzít si z toho ponaučení.


Jan Penkala

Jan Penkala

E-mailingová kampaň


Relevance, personalizace a automatizace - to zákazníka, i nás, potěší. Stejný hromadný email 7x týdně zákazníky, i nás, nepotěší.




Martin Ježek

Martin Ježek

Facebook aplikace


Pryč jsou ty časy, kdy Facebookové aplikace sloužily hlavně k trochu prvoplánové zábavě a "náběru" fanoušků. Bohužel ne všichni si všimli, že podmínky a smysl aplikací se změnil a přesunul spíše k zákaznické podpoře a loyalty programům. Uvidíme letos.


Jan Perla

Jan Perla

Firemní stránka na sociálních sítích


Firmy by při správě svých Facebook stránek měli více přemýšlet nad svými cíli a těm přizpůsobovat svoji komunikaci. Není až tak důležité porážet konkurenty v počtu fanoušků, ale je důležité porážet je v chytrosti využití konkrétních komunikačních kanálů.




Jakub Karlec

Jakub Karlec

Microsite


V ČR vzniká mnoho inovativních microsites. Jen skoro výlučně mezi startupy, mimo korporátní sektor. Uvidíme, zda tento rok přinesl změnu.


Tomáš Čermák

Tomáš Čermák

Mobilní řešení


U mobilních řešení oceňuji jednoduchý a promyšlený koncept, kvalitní a použitelný design, technické provedení a celkový užitek pro uživatele.




Martin Kalda

Martin Kalda

Web - Grafický design


Grafický design webu není o hezkém obrázku, ale hlavně o tom, jak celkový vizuální dojem naplňuje cíle zadavatele a potřeby cílové skupiny, pro kterou je web navržen.


Martin Michálek

Martin Michálek

Web - Optimalizace pro mobilní zařízení


Mobilní zařízení rostou, desktop klesá. A dál bude. Hodnotíme hlavně  konzistenci napříč zařízeními, mobilní rozhraní a rychlost načítání.




Michal Špaček

Michal Špaček

Web - Technické řešení


Většinu zákazníků sice zatím nezajímá, jak jste zabezpečili jejich údaje, ale mě to při hodnocení zajímat bude. Vývojáři, předveďte se!


Michal Acler

Michal Acler

Web - User experience


Váš web nebude nikdy fungovat, pokud neporozumíte potřebám a problémům svých zákazníků. Jste si jisti, že opravdu víte, co chtějí?




Oboroví specialisté

Pavel Dobrovský

Pavel Dobrovský

Cestovní ruch



Jana Vašáková

Jana Vašáková

Gastronomie

Jan Klesla

Jan Klesla

Obchod a služby B2C

Milan Mostýn

Milan Mostýn

Obchod a služby B2B



Jan Homola

Jan Homola

Průmysl a energetika


Petr Smolník

Petr Smolník

Telekomunikace



Odborní specialisté

Michael Barták

Michael Barták

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Oldřich Dostál

Oldřich Dostál

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Jan Edlman

Jan Edlman

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Josef Drobílek

Josef Drobílek

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení



Tomáš Gregořica

Tomáš Gregořica

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Andrea Hurychová

Andrea Hurychová

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Lenka Palová

Lenka Palová

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Jan Jirsa

Jan Jirsa

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení



Eduard Piňos

Eduard Piňos

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Klára Tanzerová

Klára Tanzerová

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Barbora Wágnerová

Barbora Wágnerová

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Tomáš Votruba

Tomáš Votruba

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení



Vladislav Bureš

Vladislav Bureš

E-mailingová kampaň

Martin Halama

Martin Halama

E-mailingová kampaň

Dušan Šimonovič

Dušan Šimonovič

Facebook aplikace

Michal Popelář

Michal Popelář

E-mailingová kampaň



Tomáš Veselý

Tomáš Veselý

Facebook aplikace

Vít Zima

Vít Zima

Facebook aplikace

Eliška Vyhnánková

Eliška Vyhnánková

Firemní stránka na sociálních sítích

Jan Páv

Jan Páv

Firemní stránka na sociálních sítích



Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk

Firemní stránka na sociálních sítích

Robert Haas

Robert Haas

Microsite

Filip Líbal

Filip Líbal

Microsite



Petr Dvořák

Petr Dvořák

Mobilní řešení

Petr Fodor

Petr Fodor

Mobilní řešení

Michael Čečetka

Michael Čečetka

Web - Grafický design

Vítězslav Válka

Vítězslav Válka

Mobilní řešení



Marek Suchánek

Marek Suchánek

Web - Grafický design

Jiří Tvrdek

Jiří Tvrdek

Web - Grafický design

Jan Sládek

Jan Sládek

Web - Optimalizace pro mobilní zařízení

Lukáš Kokoška

Lukáš Kokoška

Web - Optimalizace pro mobilní zařízení



Jan Štráfelda

Jan Štráfelda

Web - Optimalizace pro mobilní zařízení

Jiří Knesl

Jiří Knesl

Web - Technické řešení

Michal Špaček

Michal Špaček

Web - Technické řešení

Vladimír Smitka

Vladimír Smitka

Web - Technické řešení



Michal Acler

Michal Acler

Web - User experience

Rostislav Blaha

Rostislav Blaha

Web - User experience


Peter Kahoun

Peter Kahoun

Web - User experience



Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »