Výsledky
15. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Metodika hodnocení

Základní principy hodnocení

  1. Zpětná vazba pro každý projekt
  2. Konstruktivní kritika pomáhající pochopit silné stránky a slabiny
  3. Orientace na aspekty s vlivem na byznys výsledky
  4. Kolektivní diskuse odborníků z různých oborů

Základní způsob bodování

V rámci hodnocení se pracujeme s následující hodnotící stupnicí. Adekvátně tomu je uzpůsobena i zpětná vazba:

  • Skvěle a inspirativně řešeno
  • Bez velkých chyb a nedostatků
  • Prostor pro zlepšení
  • Kritické problémy


Detailní metodika WebTop100 »

Odborná porota

Vedení odborné poroty

Ivan Pilný

Ivan Pilný

Předseda poroty


Hlavním cílem soutěže WebTop100 je poskytnout kvalitní zpětnou vazbu, umožnit srovnání s konkurenty a inspirovat k lepším řešení.


Luboš Plotěný

Luboš Plotěný

Garant metodiky


V porotě obsazujeme pouze ty největší odborníky na danou oblast, kteří vidí byznys přesah a jsou schopni konstruktivní zpětné vazby.




Odborní garanti

Jan Suda

Jan Suda

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení


Udělat online kampaň neznamená mít nápad. Znamená to mít skvělý nápad co funguje, umět ho prodat, pak ho převést do reality, sednout si k jeho řízení, vymáčknout z něj maximum a vzít si z toho ponaučení.


Jan Penkala

Jan Penkala

E-mailingová kampaň


Relevance, personalizace a automatizace - to zákazníka, i nás, potěší. Stejný hromadný email 7x týdně zákazníky, i nás, nepotěší.




Lukáš Kořínek

Lukáš Kořínek

Facebook aplikace


FB aplikace mohou vaši komunikaci na sociálních sítích posunout o několik kroků dále (zvýší její zásah, získá zajímavá data, zapojí fanoušky…). Při špatném nastavení strategie a cílové skupiny však mohou poškodit, co jste pracně vybudovali. Cílem není jen získání co nejvíce nových fanoušků, ale splnění správně nastavených cílů značky.


Jan Perla

Jan Perla

Firemní stránka na sociálních sítích


Firmy by při správě svých Facebook stránek měli více přemýšlet nad svými cíli a těm přizpůsobovat svoji komunikaci. Není až tak důležité porážet konkurenty v počtu fanoušků, ale je důležité porážet je v chytrosti využití konkrétních komunikačních kanálů.




Jakub Karlec

Jakub Karlec

Microsite


V ČR vzniká mnoho inovativních microsites. Jen skoro výlučně mezi startupy, mimo korporátní sektor. Uvidíme, zda tento rok přinesl změnu.


Tomáš Čermák

Tomáš Čermák

Mobilní řešení


U mobilních řešení oceňuji jednoduchý a promyšlený koncept, kvalitní a použitelný design, technické provedení a celkový užitek pro uživatele.




Martin Kalda

Martin Kalda

Web - Grafický design


Grafický design webu není o hezkém obrázku, ale hlavně o tom, jak celkový vizuální dojem naplňuje cíle zadavatele a potřeby cílové skupiny, pro kterou je web navržen.


Martin Michálek

Martin Michálek

Web - Optimalizace pro mobilní zařízení


Mobilní zařízení rostou, desktop klesá. A dál bude. Hodnotíme hlavně  konzistenci napříč zařízeními, mobilní rozhraní a rychlost načítání.




Michal Špaček

Michal Špaček

Web - Technické řešení


Většinu zákazníků sice zatím nezajímá, jak jste zabezpečili jejich údaje, ale mě to při hodnocení zajímat bude. Vývojáři, předveďte se!


Jiří Sekera

Jiří Sekera

Web - User experience


K dispozici je již dostatek metod, zdrojů a odborníků. Už se nelze schovávat za nepodložené subjektivní dojmy nebo krátkozraké výmluvy a přehlížet skutečné cíle webů a jejich návštěvníků.




Oboroví specialisté

Pavel Dobrovský

Pavel Dobrovský

Cestovní ruch



Marta Nováková

Marta Nováková

Obchod a služby B2C

Marta Nováková

Marta Nováková

Obchod a služby B2B



Dalibor Chvátal

Dalibor Chvátal

Pojišťovny

Jan Homola

Jan Homola

Průmysl a energetika


Petr Krčmář

Petr Krčmář

Telekomunikace



Odborní specialisté

Michael Barták

Michael Barták

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Oldřich Dostál

Oldřich Dostál

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Jan Edlman

Jan Edlman

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Josef Drobílek

Josef Drobílek

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení



Tomáš Gregorica

Tomáš Gregorica

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Jan Jirsa

Jan Jirsa

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Simona Lišková

Simona Lišková

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Filip Kahoun

Filip Kahoun

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení



Eduard Piňos

Eduard Piňos

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Klára Tanzerová

Klára Tanzerová

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Barbora Wágnerová

Barbora Wágnerová

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Monika Vyhnalová

Monika Vyhnalová

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení



Vladislav Bureš

Vladislav Bureš

E-mailingová kampaň

Martin Halama

Martin Halama

E-mailingová kampaň

Jaroslav Haž

Jaroslav Haž

Facebook aplikace

Michal Popelář

Michal Popelář

E-mailingová kampaň



Petr Houzar

Petr Houzar

Facebook aplikace

Martin Ježek

Martin Ježek

Facebook aplikace

Jan Páv

Jan Páv

Firemní stránka na sociálních sítích

Eva Illésová

Eva Illésová

Firemní stránka na sociálních sítích



Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk

Firemní stránka na sociálních sítích

Robert Haas

Robert Haas

Microsite

Robert Haas

Robert Haas

Microsite



Filip Líbal

Filip Líbal

Microsite

Ján Ilavský

Ján Ilavský

Mobilní řešení

Vítězslav Válka

Vítězslav Válka

Mobilní řešení

Peter Knut

Peter Knut

Mobilní řešení



Pavel Kout

Pavel Kout

Web - Grafický design

Antonín Parma

Antonín Parma

Web - Grafický design

Lukáš Kokoška

Lukáš Kokoška

Web - Optimalizace pro mobilní zařízení

Šimon Podehradský

Šimon Podehradský

Web - Grafický design



Jan Sládek

Jan Sládek

Web - Optimalizace pro mobilní zařízení

Jan Štráfelda

Jan Štráfelda

Web - Optimalizace pro mobilní zařízení

Jakub Tesárek

Jakub Tesárek

Web - Technické řešení

Jiří Knesl

Jiří Knesl

Web - Technické řešení



Denisa Lorencová

Denisa Lorencová

Web - User experience

Renata Pavlíková

Renata Pavlíková

Web - User experience


Tereza Venerová

Tereza Venerová

Web - User experience



Partneři WebTop100

Hlavní partneři
Partneři
Mediální partneři
Partneři soutěže
Partner slavnostního vyhlášení
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »