Výsledky soutěže WEB TOP 100
E-mailingová kampaň roku 2018
-
1OŽIVLÉ VZPOMÍNKY PRODÁVAJÍAutor projektuWunderman s.r.o.Vlastník projektuCestovní kancelář FISCHER, a.s.75 %Využití možností e-mailové komunikaceVáha: 30 %100 %Byznysové a zákaznické výsledkyVáha: 25 %92 %Marketingová idea, nápadVáha: 15 %75 %ObsahVáha: 15 %58 %Grafika a kódováníVáha: 15 %
-
2Když platí, že 1/3 je více než 3/3Autor projektuWunderman s.r.o.Vlastník projektuCestovní kancelář FISCHER, a.s.67 %Využití možností e-mailové komunikaceVáha: 30 %92 %Byznysové a zákaznické výsledkyVáha: 25 %67 %Marketingová idea, nápadVáha: 15 %42 %ObsahVáha: 15 %33 %Grafika a kódováníVáha: 15 %
-
3Maximalizace dat v akvizičním procesuAutor projektuACOMWARE s.r.o.Vlastník projektuDOBROVSKÝ s.r.o.75 %Využití možností e-mailové komunikaceVáha: 30 %50 %Byznysové a zákaznické výsledkyVáha: 25 %58 %Marketingová idea, nápadVáha: 15 %50 %ObsahVáha: 15 %67 %Grafika a kódováníVáha: 15 %
-
4Umělá inteligence v e-mailinguAutor projektuACOMWARE s.r.o.Vlastník projektuSEVT, a.s67 %Využití možností e-mailové komunikaceVáha: 30 %67 %Byznysové a zákaznické výsledkyVáha: 25 %58 %Marketingová idea, nápadVáha: 15 %25 %ObsahVáha: 15 %25 %Grafika a kódováníVáha: 15 %
-
5GDPR nám neovlivnilo e-mailingAutor projektuOGILVY ONE, a.s.Vlastník projektuČeskomoravská stavební spořitelna, a.s.50 %Využití možností e-mailové komunikaceVáha: 30 %50 %Byznysové a zákaznické výsledkyVáha: 25 %38 %Marketingová idea, nápadVáha: 15 %50 %ObsahVáha: 15 %50 %Grafika a kódováníVáha: 15 %