Výsledky soutěže WEB TOP 100
Nejefektivnější digitální řešení roku 2016
-
81 %Využití potenciáluVáha: 15 %78 %Poměr cena/výkonVáha: 40 %84 %Adekvátnost zvolených výkonnostních metrikVáha: 30 %72 %ProvedeníVáha: 15 %
-
2Stačí si jen utweetnout - Síla sociálních sítí v době influerencerůAutor projektuO2 Czech Republic, a.s.Vlastník projektuO2 Czech Republic, a.s.81 %Využití potenciáluVáha: 15 %81 %Poměr cena/výkonVáha: 40 %64 %Adekvátnost zvolených výkonnostních metrikVáha: 30 %58 %ProvedeníVáha: 15 %
-
3Nečekám, žiju! Jak Vodafone oslovil mladou generaci.Autor projektuMcCANN-ERICKSON PRAGUE spol. s. r. o., INTERNATIONAL ADVERTISING AGENCYVlastník projektuVodafone Czech Republic a.s.69 %Využití potenciáluVáha: 15 %69 %Poměr cena/výkonVáha: 40 %72 %Adekvátnost zvolených výkonnostních metrikVáha: 30 %78 %ProvedeníVáha: 15 %
-
4Český slavík Mattoni 2015Autor projektuGET BOOST MEDIA s.r.o.Vlastník projektuKarlovarské minerální vody, a.s.73 %Využití potenciáluVáha: 15 %73 %Poměr cena/výkonVáha: 40 %70 %Adekvátnost zvolených výkonnostních metrikVáha: 30 %65 %ProvedeníVáha: 15 %
-
5CHYTRÁ PĚTISTOVKAAutor projektuWunderman s.r.o.Vlastník projektuCK FISCHER, a.s.60 %Využití potenciáluVáha: 15 %70 %Poměr cena/výkonVáha: 40 %68 %Adekvátnost zvolených výkonnostních metrikVáha: 30 %55 %ProvedeníVáha: 15 %