Výsledky soutěže WEB TOP 100
E-mailingová kampaň roku 2016
-
1MMS automatizované kampaněAutor projektuACOMWARE s.r.o.Vlastník projektuMedia Marketing Services, a.s.92 %Využití možností e-mailové komunikaceVáha: 30 %83 %Byznysové a zákaznické výsledkyVáha: 25 %75 %Marketingová idea, nápadVáha: 15 %58 %ObsahVáha: 15 %83 %Grafika a kódováníVáha: 15 %
-
83 %Využití možností e-mailové komunikaceVáha: 30 %92 %Byznysové a zákaznické výsledkyVáha: 25 %83 %Marketingová idea, nápadVáha: 15 %50 %ObsahVáha: 15 %50 %Grafika a kódováníVáha: 15 %
-
3NEBOJTE SE EXOTIKYAutor projektuWunderman s.r.o.Vlastník projektuCK FISCHER, a.s.75 %Využití možností e-mailové komunikaceVáha: 30 %92 %Byznysové a zákaznické výsledkyVáha: 25 %75 %Marketingová idea, nápadVáha: 15 %67 %ObsahVáha: 15 %50 %Grafika a kódováníVáha: 15 %
-
4Narozeninový e-mailing ČMSSAutor projektuOgilvy One, a.s.Vlastník projektuČeskomoravská stavební spořitelna, a.s.58 %Využití možností e-mailové komunikaceVáha: 30 %58 %Byznysové a zákaznické výsledkyVáha: 25 %83 %Marketingová idea, nápadVáha: 15 %67 %ObsahVáha: 15 %33 %Grafika a kódováníVáha: 15 %
-
58 %Využití možností e-mailové komunikaceVáha: 30 %67 %Byznysové a zákaznické výsledkyVáha: 25 %67 %Marketingová idea, nápadVáha: 15 %50 %ObsahVáha: 15 %25 %Grafika a kódováníVáha: 15 %