Výsledky soutěže WEB TOP 100
Nejefektivnější digitální řešení roku 2015
-
1Tullamore D.E.W. - Den otcůAutor projektuTL5 Digital s.r.o.Vlastník projektuRemy Cointreau Czech Republic74 %Využití potenciáluVáha: 15 %93 %Poměr cena/výkonVáha: 40 %81 %Adekvátnost zvolených výkonnostních metrikVáha: 30 %74 %ProvedeníVáha: 15 %
-
2O2 změna webu na e–shopAutor projektu2FRESHVlastník projektuO2 Czech Republic a.s.74 %Využití potenciáluVáha: 15 %85 %Poměr cena/výkonVáha: 40 %89 %Adekvátnost zvolených výkonnostních metrikVáha: 30 %70 %ProvedeníVáha: 15 %
-
3UTUBERING 2015Autor projektuSHERWOOD Digital a.s.Vlastník projektuYOUTUBERING a.s.85 %Využití potenciáluVáha: 15 %85 %Poměr cena/výkonVáha: 40 %74 %Adekvátnost zvolených výkonnostních metrikVáha: 30 %85 %ProvedeníVáha: 15 %
-
4Mobilní aplikace Můj vlakAutor projektuČeské dráhy, a.s. / Symbio digital/ ChapsVlastník projektuČeské dráhy, a.s.80 %Využití potenciáluVáha: 15 %77 %Poměr cena/výkonVáha: 40 %80 %Adekvátnost zvolených výkonnostních metrikVáha: 30 %73 %ProvedeníVáha: 15 %
-
5Kampaň Henkel ČR ms-v-hokeji.czAutor projektuGiant interactive s.r.o.Vlastník projektuHENKEL ČR, spol. s r.o.67 %Využití potenciáluVáha: 15 %93 %Poměr cena/výkonVáha: 40 %63 %Adekvátnost zvolených výkonnostních metrikVáha: 30 %70 %ProvedeníVáha: 15 %