Výsledky soutěže WEB TOP 100
E-mailingová kampaň roku 2015
-
1Aprílový mailing Lékárny.czAutor projektuOptimics, s. r. o.Vlastník projektuPEARS HEALTH CYBER, s.r.o.89 %Využití možností e-mailové komunikaceVáha: 30 %100 %Byznysové a zákaznické výsledkyVáha: 25 %100 %Marketingová idea, nápadVáha: 15 %89 %ObsahVáha: 15 %78 %Grafika a kódováníVáha: 15 %
-
2Globus Bonus emailingAutor projektuWunderman s.r.o.Vlastník projektuGlobus ČR, k.s.100 %Využití možností e-mailové komunikaceVáha: 30 %100 %Byznysové a zákaznické výsledkyVáha: 25 %78 %Marketingová idea, nápadVáha: 15 %78 %ObsahVáha: 15 %78 %Grafika a kódováníVáha: 15 %
-
3Pohlednice Online - z mobilu až do schránkyAutor projektuOGILVY ONE, a.s.Vlastník projektuČeská pošta, s.p.56 %Využití možností e-mailové komunikaceVáha: 30 %56 %Byznysové a zákaznické výsledkyVáha: 25 %44 %Marketingová idea, nápadVáha: 15 %78 %ObsahVáha: 15 %78 %Grafika a kódováníVáha: 15 %
-
4Zpravodaj FORLIVINGAutor projektuFORLIVING s.r.o.Vlastník projektuFORLIVING s.r.o.44 %Využití možností e-mailové komunikaceVáha: 30 %67 %Byznysové a zákaznické výsledkyVáha: 25 %44 %Marketingová idea, nápadVáha: 15 %56 %ObsahVáha: 15 %56 %Grafika a kódováníVáha: 15 %
-
5Výprodejskladu.eu emailingAutor projektuBSSHOP s.r.o.Vlastník projektuEMBA TRADE S.R.O.22 %Využití možností e-mailové komunikaceVáha: 30 %11 %Byznysové a zákaznické výsledkyVáha: 25 %22 %Marketingová idea, nápadVáha: 15 %33 %ObsahVáha: 15 %33 %Grafika a kódováníVáha: 15 %