Výsledky soutěže WEB TOP 100
Digitální reklamní kampaň roku 2014
-
1HBO Company s.r.o. - Hořící Keř & Vernyzustanu.czAutor projektu2FRESH s.r.o.Vlastník projektuHBO Company s.r.o.83 %Kreativní nápadVáha: 30 %87 %ProvedeníVáha: 40 %80 %Naplnění cíle komunikaceVáha: 30 %
-
2Vodafone Czech republic, a.s. - Turbo InternetAutor projektuMcCANN-ERICKSON PRAGUE spol. s r.o.Vlastník projektuVodafone Czech republic, a.s.81 %Kreativní nápadVáha: 30 %81 %ProvedeníVáha: 40 %76 %Naplnění cíle komunikaceVáha: 30 %
-
3SAZKA a.s. - Sportka - úprava hryAutor projektuSYMBIO Digital, s. r. o.Vlastník projektuSAZKA a.s.63 %Kreativní nápadVáha: 30 %70 %ProvedeníVáha: 40 %63 %Naplnění cíle komunikaceVáha: 30 %
-
4Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Zlepši si technikuAutor projektuOgilvyOne, a.s.Vlastník projektuVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava63 %Kreativní nápadVáha: 30 %50 %ProvedeníVáha: 40 %77 %Naplnění cíle komunikaceVáha: 30 %
-
5Microsoft s.r.o. - SetkáváníAutor projektuWunderman s.r.o.Vlastník projektuMicrosoft s.r.o.70 %Kreativní nápadVáha: 30 %57 %ProvedeníVáha: 40 %60 %Naplnění cíle komunikaceVáha: 30 %